søndag 14. desember 2008

Den gyldne middelvei !!!!!?

Noen hater julen og har sine veldig gode grunner!
Noen syntes kanskje budskapet blir borte i pakke , vaske , bake , styre og stresse maset....! Noen tar helt av og syntes det flotteste i verden er et overdådig pyntet hus og koser seg med det! Andre kjøper seg kanskje "fri" for dårlig samvittighet med dyre gaver på kreditt! Mulighetene er like mange som oss!

Noen vil ha seg frabedt å styre til jul på noen som helst måte og gir uttrykk for at de som styrer ikke er "riktig navla" !

Andre igjen syntes det er veldig koselig med tradisjoner.Og syntes ikke det er uoverkommelig men tvert imot en glede å bake noen slag kaker til JUL (selv om man ikke liker og bake i utgangspunktet) for å glede seg selv og familien! Gaver er koselig å få og koselig å gi for den som er trygg i seg selv på at det er tanken og ikke prisen som teller!!!

Vi har alle våre grunner for å gjøre som vi gjør og bør respektere hverandres ulikheter!

Kos deg på denne flotte vinterdagen uansett hvilken kategori du er i! Den er DIN !
Ha en vakker desember uke!

9 kommentarer:

Surfine sa...

Det var jammen godt sagt!!

Selv koser jeg meg veldig med dette kavet jeg, hvertfall mesteparten, og så er jeg rimelig god på å gjøre det jeg vil og ikke det jeg føler at jeg MÅ, og da går ting fint:o)

Runa sa...

;-)Jeg måtte bare slå et slag for oss midt på treet!

trine40 sa...

Jeg syns baking og hemmeligheter er koselig, og har heldigvis fått et avslappet forhold til forberedelsene, - jeg syns egentlig adventstiden er best, jeg.

GundaM sa...

Hmmm, hvor ble det av kommentaren min...?

Prøver igjen. Ja jeg er vel litt under det midterste på treet. Og ja, jeg gleder emg til dagene blir normale!

back on track her inne, fant plutselig ut at halve byen er ute og kikker i bloggen min...Men det får en da tåle, man er som man er og ferdig med det. Basta bom, og ja respekt er alfa omega, uansett spør du meg!

Takk for go ord til meg Runda.

Stooor GundaKlem

Runa sa...

Trine:adventstiden er absolutt best ;-)!Enig med DU!
Gundam:Man er som man er og det skal man være veldig glad for
;-)!Ikke no rart at halve byen titter i bloggen din!De henter kreativitet sjønner du
;-)!

Betty Boom sa...

You know me, I just can`t stand this Christmas.

GundaM sa...

Pssst, håper det er bra med deg ;)

Innom for å si det er solsnu dag ;)))

GundaKlem

=Anja sa...

Ja det finnes en gylden middelveg for alle
Vi satser på høy kosefaktor i jula som vi feirer me`n bæsstefar uti Snillfjorden

Klæm ifra Anja

Slutt

Runa sa...

Betty:Jeg vet! Kanskje en dag...at de GODE julefølelsene invaderer deg ;-)!
GundaM:her er det toppers ;-)!Akkurat ferdig med jobbe helg!
Anja:Jeg ringer deg ;-)!