søndag 16. november 2008

UT Å FLY MED BETTY Love-Fi Orchestra og Songlaget Bygdaljom!

EN STERK OPPLEVELSE!

CIMG0432

Tårene mine trillet ..helt uten kontroll fra første

LYD!

CIMG0418

Lyden kom dypt inne fra det fyrverkertiet av et menneske! Og LYDEN var EKTE!! Jeg tror det var det som rørte meg så sterkt! Det ble 2 fantastiske timer! FOR noen tekster! Spes.FORVENET og PÅ KANTEN! Tekstene var både såre , nære , hadde driv og snert!

Hun sydde selv sammen konserten på en varm og nær men også hummoristisk måte !

Det var på ingen måte lett å ta bilder av denne damen ! Hun var i DRIV og endte opp både på prekestol og benkerader mens hun sang av FULL KRAFT!

CIMG0422

CIMG0420

CIMG0430

Ikke rart at jeg smiler fra øre til øre HER da jeg har den STORE ÆRE ! Veldig hyggelig å hlse på Trine også (dirigent for Songlaget Bygdaljom ) -jeg titter ofte innom bloggen hennes! Artig å se henne i levvannes live! Hun har et utrolig vakkert og sterkt blikk ! Takk til Marte som ville dele denne opplevelsen med mora di!

Link til artikkel i adresseavisa

Helga startet fredag

med fly fra Gardermoen

CIMG0394

CIMG0447

Etter innlosjering på Hotel Britania -

(veldig flott!! -Til en veldig bra internett pris!)

Hadde vi en kjempekoselig lunch med ANJA!

CIMG0399 CIMG0398

- veldig fint å snakke med mennesker man har blogget med - LIVE!

Det ble en vakker stund som vi kommer til å minnes med GLEDE!

o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o

Kjempehyggelig at Marte og jeg fikk denne turen! Vi hadde ønsket at lillesøs Mari også hadde vært med å delt denne opplevelsen med oss !! Vi må få til flere sånne koselige turer alle 3 (4)!

Marte hadde et par venninner hun fikk en hyggelig stund med både fredag og lørdag. Det ble kvalitetstid ;-)!

CIMG0400

Vi rakk også en søt chilli kaffe på Dromedar ;-)!!!!

Ellers koste vi oss med å titte i butikker.... - og nøt luksusen på det flotte hotellet :

CIMG0433

Frokosten i Palmehaven var stor og innholdsrik !!!

CIMG0435

Det svevde engler overalt!

CIMG0437

CIMG0438

CIMG0440

CIMG0443

CIMG0402

Denne opplevelsen lever vi veldig lenge på!

12 kommentarer:

trine40 sa...

Svæært å møte deg runa - du er jo mye vakrere "live"
Takk for den fine gaven, klemm!

trine40 sa...

...asså,mente at du er fin på bildene her inne også da, du er ei vakker dame! hihi

Runa sa...

;-)Takk!Kjempekoselig!;-) ;-)!

Anemone sa...

Så flott at dere har kost dere i Trondheim da. Sovet i byens finstue, og nytt livet!!

=Anja sa...

Takk for everything-Runa:0)
Glad dere fikk ei fin helg- og spennende å møte deg:0)
Varm Klem

Slutt

Surfine sa...

Ser ut som en fantastisk flott helg!!! Det er gode minner å leve lenge på:o)

pst!! Takk for hyggelig bloggkommentar...du får ta deg en tur nedi veien en dag da vet du...jo nærmere man er jo letter smitter kreativitene...hi hi

GundaM sa...

Så heldig du var som fikk del i konserten. Jeg haDDE BARE SÅÅÅ LYST MEN STRENG TIMEPLAN.

Og englene mine dro idag alle som en, må lage nye og vente litt emd ny blogg. de fineste lampene mine ble solgt og tross at ejg sate høy pris på de...

Klem Runa og takk for opplevelsen her inne!

Sylvi sa...

For en herlig helg! :-D Treffe bloggvenner er koselig og heldige dere som har vært på konsert med Betty!!!

lothiane sa...

Så flott å lese om konserten til Betty og Trine. To flotte damer!

Hyggelig å hilse på deg også, Runa. Takk for besøket hos meg. :)

Sylvi sa...

"Ut å fly" fyller rommet... Tusen takk, Runa!

KLem

Betty Boom sa...

Lyset, som jeg fikk hos deg, er tent på rommet mitt her jeg er og arbeider nesten hele døgnet.
Glad for vårt møte! Tusen takk for at du og Marte kom.
Hadde vært artig å få tilsendt bildene du har på bloggen, kan du fixe det for meg?

Runa sa...

gundam:du gikk glipp av noe!Men man kan ikke rekke alt!
Sylvi:Veldig hyggelig at du likte gaven.Den cd`n kunne ikke kjøpes, men fulgte med biletten til konserten.Marte og jeg fikk 2 stk. og jeg kan høre på Martes om jeg har lyst!Veldig koselig å få gi min til deg ;-)!
Betty:;-)det ble jeg glad for å høre ;-)!Sender selvfølgelig bilder!Takk igjen for opplevelsen!