søndag 23. november 2008

TIL FJELLS FOR Å TESTE SKI FØRET!

 hytta 2 003

Fredag... morgenstemning!

hytta 2 006

Det er så vakkert i overgangen fra natt til dag...

Legger alltid merke til hvor stille det er når jeg våkner her i fjellheimen! Man våkner til en helt spesiell ro.

Etter å ha hørt og sett frokost TV med reklame og nyheter x antall ganger måtte vi ut å leite etter spor...skispor!!

hytta 2 009

Skogshorn er vakker i vinter drakt også ;-)

Det virket ikke oppløftende  med den "lille"snøen som lå rundt hytteveggen.Vi satte vår lit til lysløypa på Gravset ....-men det var godt at vi ikke hadde tatt  de BESTE SKIA!

hytta 2 013

Veldig ujevnt og mye gress tuster......MEN han som trener hardt og seriøst gjennomførte dagens intervall økt alikevel! Jeg bøyer meg i støvet av beundring! - Treningsplanen hans sier 2 t lørdag og 3 t søndag i tillegg....... ;-)!

Jeg prøvde også skia og ble litt deppa over manglende flyt.... :-( !Siden formen min har vært i ulage en ukes tid tok jeg ingen lang økter denne helgen..og flyten kommer helt sikkert med bedre skiføre ;-)! Middag hos Gommo og Gofa søndag og "knuse kosing" av verdens vakreste gutt på 8 mnd!

 

hytta 2 019

 

Vi får besøk av sjølveste Anja mandag!Velkommen skal du være , håper du vil trives hos oss!

Ønsker de som titter innom en flott uke!

8 kommentarer:

Sylvi sa...

Flotte bilder, Runa! Er sikker på at skiformen straks er tilbake igjen!!! ;-)

Runa sa...

Takk!Da satser jeg på det;-)!

=Anja sa...

Hehe detta blir bra:0)
Slutt

GundaM sa...

Ja skiføre her og nå og tråkkemaskina er i løypa så jeg her ikveld ;)

Anja kommer heelt sikkert til å trives hos deg Runa!

Og du, lurer på om ikke min søster har hytte i dette området hvor du befinner deg jeg ;o)

Klem i natten ;)

marte sa...

Koselige og flotte bilder mamma! Godt å høre at dere har kost dere på hytta. Gleder meg til å dra dit i jula :)
Og skiformen har du i deg, bare vent ;)

Runa sa...

GundM:Hytta vår ligger i Ålrust og Eikre hyttefelt.Artig da -om det stemmer.Kos deg med snøen!
Marte : Takk! Jeg og gleder meg!!!

mari sa...

jeg vil på hytta snart!!!:D det ser så koselig ut nå! du er sprek mamma, vi skal gå masse på ski i ferien,itte no stress!

Runa sa...

Blir så glad når du gleder deg!Jeg gleder meg til å gå masse på ski med deg!Gleder meg også til å se deg i helga!