lørdag 1. november 2008

DET ER IKKE SÅ VELDIG MANGE

.....som har en kjæreste som har bursta på samme dag som seg....

Det har jeg :-) !!! Fredag 31 oktober var vi 100 år tilsammen !

helga 20 og 21 september 048

Siden begge jentene har flytta ut (minste jenta var så langt borte som i New York !!) var det ingen som sang bursta sang for oss i år!! Litt rart :-) men sånn er jo livet! Mannen min fikk jo alltid høre at han ikke behøvde å synge natta sanger for jentene da de var små ...("du trenger ikke å synge mer nå pappa") har livsvarig svekket selvtillit på det området...så det kom ikke en lyd fra den kanten! Men vi hadde en koselig start på dagen med deilig fokost sammen :-)!

Så var det jobb for han og trening for meg!

Har vært i veldig "slækk" form lenge ...sliter med hormoner....alderen begynner å tynge! Men følte at jeg hadde mer energi enn på lenge i dag;-)! Deilig! Var ikke DØD denne gangen etter en time med Bente !!! Men jeg holdt klokelig kjeft om at jeg hadde bursta til henne ...ellers hadde jeg sikkert fått 10 ekstra stående utfall i "gave" ;-)...neida -hun er ikke slem!Hun er bare utrolig flink til å pushe !Hun lar seg ikke lure av at "jeg er sliten" Sånt blir det framgang av! Jeg kjenner idag.... at jeg trente i går...! Tok en Yoga time i dag tidlig og tenker bestandig : at DET skulle jeg gjort mer av!!! STIV- STIV- STIV!! MEN trening er hvile også ...og jeg kan ikke trene hver dag!

Jentene kom hjem fredag kveld og vi hadde en kjempekoselig kveld med god middag og kake som seg hør og bør! Det ble gavedryss på 100 åringene! Vi fikk mer enn hjertet begjærte!

Etter yoga timen i dag kom den vakre lillesøstra mi på "etterpå bursta" visitt med en kurv full av heimalaga GULL! Hjemmelaga solbær syltetøy , eplemos, kirsebærsaft og kanelsnurrer!!! Hu ER bare toppen :-)!

Helga er enda bare halvveis..søndagen ligger enda ubrukt foran meg! LUCKY ME !

6 kommentarer:

GundaM sa...

Wow, grattis til dere begge ;=0)))

Og så samme dag da gitt, det må være veldig praktisk og ;)

Hihi, klem fra meg!

Surfine sa...

Gratulerer så mye med dagen til både deg og mannen!! Håper dere hadde en skikkelig koselig feiring:o) sTor klem!

trine40 sa...

Gratulerer - artig med bursdag på samme dag, da!

Runa sa...

Takk til alle tre :-)!!

=Anja sa...

Det går fort i svingan.Runa
Grattis med overstått uansett:0)

Runa sa...

Anja:Tusen takk!