lørdag 11. oktober 2008

UKESLUTT

..fredag 0800 var det klart for ukas siste trening på SENSE! BENTE er min personlige trener..JIPPI og HUTTETU..!!! Jeg var sliten før jeg starta..MEN jeg har klare mål og DET veit hun..! Jeg måtte hente ALT jeg hadde av ekstra energi og godt skjulte reserver på den timen!!!Jeg hadde 1 itnervall økt først, sirkeltrening..veldig artig og slitsomt! Da det var over..trodde jeg at jeg var tom...MEN jeg fikk ei intervalløkt til..uuuæææææ!!! DET var utrolig deilig etterpå!Ingen så meg da jeg lå rett ut på gulvet i garderoben for å ta meg inn igjen før spinning med Wenche! Jeg gjennomførte.....men klarte nok ikke å holde helt følge med den visualiserte sykkel gjengen opp til Haniball!!!

Etter trening hadde jeg invitert min gode venn SIW på lunch - på Cirka! Som ALLTID veldig koselig! Vi har vært "mellom" det meste sammen.....! Gode venner er en gave!
Fredag kveld koste jeg meg meg kjæresten i sofa kroken!


Lørdag morgen hadde jeg bestemt meg for yoga på SENSE kl. 1000....men været var strålende!




- Og det hadde blitt helt feil å gå inn for å trene da......derfor kjørte jeg kjæresten til Funkelia....for så å kjøre til Sachsen selv. Der parkerte jeg ! Derfra gikk turen i strålande sol med Radio Norge på øret opp langs rennene til Knuten! Kjæresten min har et heftig treningsprogram for tiden..og skulle løpe i 1 og 1/2 time! Vi møttes på Knuten hvor vi nøt en kaffe sammen i høstsola ;-)! Jeg er heldig! Jeg er rik! Etterpå nøt jeg livet på terrassen for......siste gang i år..?

I kveld skal jeg treffe min gode venn og arbeidskollega Hilde! Vi skal endelig dele en " Erlend" (Berlinerpopplene) Champagne..som har ligget til kjøling siden i midten august!
God søndag til alle som titter inn!

9 kommentarer:

marte sa...

:) Kos deg i kveld og nyyyyt champagnen med GOD samvittighet - det fortjener du!!!

GundaM sa...

Så fint et innlegg!

Og ja venner er flott og slik en natur og da ;0)
Flott å sitte å meditere på en rot eller stein i finværsdager som dette og ;0)

Søndagsklem

JULIE K sa...

Javist må man være ute når det er ett sånt vakkert høst vær : )

Betty Boom sa...

Hils en champagneslurk fra meg, Betty

GundaM sa...

Pst, du har fått en award fra meg ;)

Koselig koselig sa...

Når jeg ser i bloggen din får jeg lyst til å trene! du er bare så flink !!!!
naturen elsker jeg også, ingenting bedre enn å være ute. I det siste har jeg fått "dilla" på Body pump trening. det holder senebetennelsen min i sjakk faktisk, deilig :)

Runa sa...

Marte:sjampissen var nydelig!
Gundam:;-)klem tilbake!
Julie:;-)
Betty:jeg hilste fra deg - flere ganger!
koselig:Takk for det!Jeg elsker det!Og bodybump er kjempegøy!Jeg gjorde det tidligere!Man får skikkelig driv av musikken!Godt at senebet.er i sjakk!!

Runa sa...

koselig:bodypump heter det...

Betty Boom sa...

runa: fint det! God helg, igjen!