torsdag 23. oktober 2008

Søstrene "Bjørklund" på Oslo tur !

Fra tirsdag til onsdag denne uka var jeg på en kjempekoselig tur til Oslo med søstra mi! Vi hadde bestemt oss for å ha "mors caramelle" innover for lettvinthets skyld.......! Kjære vene!

Jeg er IKKE kjent i Oslos gater ...men jeg er ikke redd for å spørre om veien!Om jeg bare hadde hørt nøye etter forklaringene...og ikke bare nikket og sagt at jeg forsto.....!Men vi kom fram etter en del..tråkling att og fram og fram og att ;-)!!! Humøret i bilen var det ingenting å si på...selv om kartleseren mest satt og tviholdt seg fast i....kartet!!!

Vi hadde bestilt overnatting og rigga oss straks til rette på hotellet !

IMG_6446

Vi nøt et par glass før vi tok en runde ut i byen! Der traff vi raskt ei flott kusine fra Numedal og rett etter en kjekk kar som har vokst opp i samme gate som oss i barndommen!! Morro!

IMG_6449

.....jeg ser at det er mye glass her.....

Om kvelden ble det deilig middag i byen ....og vi skulle egentlig sett en film ....men den rakk vi ikke! Vi er begge morgenfugler og IKKE natterangere.... så det blei tidlig kvelden!

Rommet vårt vendte mot søppelsorteringen i bakgården. Der ble det foretatt sortering av glassflasker i 0430 tiden......Jeg våknet 0450. Da lå søstra mi å leste/strikket med hodelykt !!! Man tar da hensyn :-)!

Etter frokost var det klart for shopping! Jeg hadde som mål å kjøpe meg løpesko med god demping! Ble videofilmet mens jeg løp og fikk høre at jeg løp helt flott.....ja ja ;-) han var ung ,kjekk og visste hvordan han skulle behandle "gamle" damer!!!

IMG_6451

Vi gikk og gikk....tittet og tittet! Søstra mi prøvde "100" jakker og kjøpte en til slutt....selv om hun ikke var 100 % fornøyd!

DSC00513

Jeg er utrolig heldig som har ei så flott lillesøster! Hu er fresk , morsom , arbeidsom og veldig snill .Liker også godt en diskusjon !!!Jeg er mer enn gjerne sammen med henne!

Disse er visst veldig populære for tiden.... ;-) søstra mi og jeg ble enige om at de deilige fjellstøvlene våre var mye lettere å gå med enn disse! Men kanskje ikke SÅ kuule!!!?

DSC00518

Ha en fin kveld!

5 kommentarer:

marte sa...

Koselig å se at dere har hatt en fin tur!! Synes dere bør gjøre det igjen - for dere fortjener det virkelig begge to! Man må jo kose seg litt i ungdommen ;)

Runa sa...

;-)!jammen meg sant!

trine40 sa...

Åh, så deilig!
God helg:)

Alex sa...

Så fint å se og hør søskenkjærlighet ;)

Tusen takk...håper jeg kan bli litt flink...30 kilo er mye da :)

God helg ;)

Therese sa...

Virker som du har hatt en flott tur. Jeg har også en lillesøster (hun bor i Oslo) Det hender vi har oss en skikkelig runde i Oslo inkl lunsj, middag og -kremt- "mellom måltider" !! Kjempekos :o)

Ha en deilig helg du også!!