fredag 17. oktober 2008

HERREGUD!

.....FREDAG IGJEN!

At dagene flyr fort må bety at jeg har nok å gjøre! Men jeg føler også at jeg nyter dem! Har rufsa litt i ei kjellerbod som absolutt trang en ansiktsløftning denne uken! Lurer på om noen i huset kommer til å savne noe.....for jeg er en jææææ...til å rydde og kaste !!!
Noe ble også lagt til resirkulering på bruktsentralen på "røysa" :-) fint om noen kan få brukt for noe vi ikke lenger trenger!

Ellers har det vært både jobb ,kurs og trening.


Nettene er kaldere og dagene har høy klar høsthimmel ,som er noe av det vakreste jeg veit! Det er akkurat som det er lettere å puste !



......Det tar tid å komme inn i "is på bilen modus"! Jeg som alltid er tidlig oppe og har god tid før jeg skal ut om morran går alikevel alltid på en smell i overgangen til vinter! Når jeg kjøre for å rekke jobb eller annet oppdager jeg at det er tjukk is på "mors caramelle"! Det er da jeg henter fram dødelig våpen 1!"Isskrape fra tupperware"- en flott plastmugge med lunkent vann......!!!! Utrolig at det har gått bra - jeg må ha gode hjelpere som passer på meg ;-)!
Naboen har flere ganger holdt seg både for øyne og ører!!!

I dag var det PT time med Bente igjen! :-) slitsomt og deilig:-)! Jeg har begynt å prøve meg på løping! Trodde ikke beinet mitt ville fikse det , men det gikk greit i dag selv om økta i dag ikke var av de lengste! Var med kjæresten ut på løpetur...han løp til Sachsen...jeg løp på Sachsen !!

Jeg hadde tilogmed tid til å nyte et par tyttebær og en liten hvil på en stubbe !

Denne helga er arbeidshelg ...men neste uke er det ferie og Oslotur med søstra mi ! God helg til dere som titter innom!

6 kommentarer:

Betty Boom sa...

"Det er akkurat som det er lettere å puste!" ...godt sagt.

Jeg har det sånn jeg og. Høsten, luften, det jeg gjør, gjør det lettere å puste :)

Hvordan går det med armen?

Betty

GundaM sa...

God helg til deg og ;0)

Godt å få unna ting en ikke behøver, samler bare støv og tar opp plass!

Klem

Surfine sa...

Ønsker deg en kjempegod helg Runa!!

Alex sa...

Først må jeg si at du er jo en helt !! En hverdsgshelt som har gjodt allt dette for deg og dine.
Jeg kjenner meg igjen. Jeg veier sikkert mer enn 30 kg mer enn hva jeg burde.
På tirsdag begynner jeg på Grete Roede.
Jeg håper at jeg blir bare en brøkdel så flink som du er .

Har du noen råd !!

Takk for innspirerende blogg.
Ha en flott helg ;)

Runa sa...

Betty:JA er det ikke vidunderlig å puste skikkelig dypt!Nesten helt ned til... :-)!Armen er så godt som 100% takket være osteopati!Mangler litt styrke ,men bare litt..!
Gundam:Takk! God helg tibake!
Surfine:Samme til deg !
Alex:OI!Så koselig!Kommer tilbake til deg!Kan jeg kommentere på din blogg?(har arbeidshelg og tiden er knapp denne helgen!)Klem :-)

Koselig koselig sa...

Hei Runa, takk for de snille ord! Jeg blir glad når noen liker bloggen min!!! Klem fra Mette