torsdag 30. oktober 2008

ENDELIG FIKK VI EN GUTT I HUSET !

 

20 oktober 004

Vi har hatt den store gleden å huse denne flotte gutten i noen dager! Han hadde arbeidsuke i forbindelse med skolen og hadde ønske om å jobbe i butikken vår.

Da han vanligvis bor i østfold var det mer praktisk å bo hos oss. Det syntes vi var kjempekoselig! Vi har kjent denne gutten fra han ble født og har vært mye sammen med han på ferier ol.  Han er en flott gutt som det er behagelig å være sammen med. Han er morsom og har en humor som treffer vår hjemme!

I jobb sammenheng er han kjapp og lettlært. Han kan nå så langt han vil på alle områder! Det har vært en GLEDE å se han både i heimen hos oss og i arbeid!

Håper på flere koselige møter i framtida :-)!

5 kommentarer:

marte sa...

GRATULERER MED DAGEN MAMMA! Sees seinere i dag :)

Runa sa...

Tusen takk Marte!Gleder meg til å se deg ;-)!

Betty Boom sa...

Grattis med dagen og kanonbra at dere kommer nordover, nå ble jeg skikkelig glad. Da får vi samle de bloggerne som er å samle rundt dette. Vi drar på Kieglekroa etter konserten. Jeg har bestilt bord til 50 mann. Kan si det "her inne" hos deg :)

Veldig kjekt.... og til posten. Hva slags butikk har dere?

Runa sa...

;-)!Vi gleder oss!Skal rekke over masse på 2 dager...så ikke tenk på oss med bord!VI SKAL NYTE opplevelsen i kirken...og gi deg en klem ;-)!
Elkjøp..sikkert drømmebutikk for gutter!

Runa sa...

Takk for gratulasjonen ;-)- kjæresten min og jeg er 100 år i dag!!