fredag 3. oktober 2008

Det er hardt for kroppen .....

- å gå i gang med harde intervall økter når den har ligget lenge i  dvale! Den protesterer!

Jeg kjenner dette igjen fra starten på "forandringen" min. Om man ikke har fullt fokus da - er det lett å la tanker som: dette er for tungt , jeg orker ikke å presse meg ...jeg er sliten osv.De negative tankene kommer på løpendende bånd ..helt av seg selv..! Det er nettop her mange gir seg med trening....

Det er dumt.For hvis man VIL  - kan man komme i mål.

MEN man må TA kontroll. Jeg har under hele prosessen med "forandringen" min jobbet aktivt med nye tanker for å nå dit jeg vil . Jeg skrev  positive setninger i en bok , på lapper osv.Jeg leste disse mange ganger om dagen.Til slutt tar dette tanke bildet mer og mer over! 

Div sept 007

Nå jobber jeg med å orke å presse meg opp i riktig sone for å holde meg der under hele økta.Jeg har 2 sykkel intervall økter a`75 min i uka. Det lengste intervallet er på 7 min . På onsdag kjente jeg at fokusen på at dette hjalp meg igjennom på en lettere måte....men det er på ingen måte lett!

Jeg har et sterkt ønske om å få MYE bedre kondisjon og da er det bare en ting å gjøre......

1 kommentar:

GundaM sa...

Javisst, da er det bare en ting å gjøre... Og sta, det er du jo det har du bevist før ;0)

helgeklem fra meg