tirsdag 7. oktober 2008

DAGENE FLYR...

og  jeg flyr med ;-)! Jeg syntes helgene kommer igjen nesten med en gang vi er ferdig med en....!

I helga var vi i Hemsedal for å snuse på høstværet og feire Gofa sin 89 års dag!

Snøen lå på de høyeste toppene så fjellturen ble lagt til en av de lavere på vel 1000 m! Det ble en flott opplevelse i lett regn ! Vi fikk lurt med oss Marte også selv om hun nok trives aller best i Oslo for tiden!Det ble Gommo og Gofa glad for!

DSC00472

Det var opphold akkurat mens vi spiste ;-) !

Dagene ellers blir brukt til jobb ,trening og koselig samvær!

Treningen består av styrketrening og spinning mandag, onsdag  og fredag. Det går litt lettere nå , men jeg føler fremdeles at jeg mangler det ekstra giret...!

Prøvde å få plass på dette kurset  i januar....men desverre var det fullt!Håper noen trekker seg!

God onsdag!

6 kommentarer:

=Anja sa...

Alltid hyggelig å se poster fra deg-Runa:0)
Klem
Slutt

Betty Boom sa...

Jeg har funnet et skjult gir, er litt PÅ, tror jeg har lidd av treningsangst (har jeg sagt det før?) . . tør ikke slippe taket helt, men jeg kommer på banen nå.

Spent på om jeg ser dere om noen uker . .

Runa sa...

Anja:Takk det samme ;-)!
Betty:Deilig når man finner det ekstra giret!Jeg hadde den beste timen på lenge i går på 75 spinn!Klarte å holde fokos,lå der jeg skulle ligge i puls uten å dø på meg ;-)!Det LIKER jeg!
Kanskje..vi sees!

GundaM sa...

Har ikke som Betty et skjult gir men har tatt fram turbo`n jeg da....

Og javisst er det noen som trekker seg, lenge til kursstart ;0)

Betty Boom sa...

Runa: Å herregud så kult. Jeg har bestilt bord på Kieglekroa etterpå til 50 personer.

Gundam: turbo er fullverdig det :)

Nå ble jeg inspirert. I morgen skal jeg ta en spinning time og gå med den . . . god helg.

Runa sa...

Gundam:TURBO er nå TURBO da!!!!
Betty:Marte og jeg prioriterer VELDIG høyt en tur..ennå noen små utfordringer....men vi satser på at det går..;-)!! Ikke tenk på oss med noe som helst!Vi vil bare være der å nyte det!;-)klem