fredag 5. september 2008

Pappan min kunne ha fylt 75 år i dag.....


Sånn ble det ikke for han. Det er mange år siden han døde,men jeg savner han ofte ennå.
Han hadde vært en fantastisk bestefar om han hadde fått leve lenge nok til å få mer tid med barnebarna sine. Han levde til den eldste av barnebarna var 2 år.Han elsket å være bestefar!
Han hadde en lun fin humor og fant på mange artige sprell!
Jeg er glad for alle gode minner jeg kan ta fram når jeg måtte ønske!
De er der - bestandig!
Jeg tror at pappa holder et øye med oss alle ! Han sitter nok noen ganger å smiler lunt når han titter ned på oss! Noen ganger rister han nok også oppgitt på hodet ;-)!

4 kommentarer:

Sylvi sa...

Du skal vite at de gangene jeg er på Hedenstad... er jeg å besøker graven hans også.

Husker han best i kjelleren med ett eller annet prosjekt... med et lurt, lunt og varmt smil :)

God helg!

Klem

=Anja sa...

Vet det er bra på den andre sida- jeg

GundaM sa...

Det tror jeg og, at han kikker ned på deg og dine og passer på ;0)

Så deilig og annerledes innlegg, får nesten lyst til å ringe min egen far...

God helg Runa! klem

Runa sa...

Sylvi:Det ble jeg veldig glad for å høre!Det er godt å gå på kirkegården.Det er stille der(..selv om veien går rett forbi..)og et fint sted å tenke på.
Anja:Selv om jeg ikke vet,tror jeg også det...
Gundam:;-)!Jeg håper du ringte faren din!Ta vare på han mens du har han..