søndag 28. september 2008

LIVET ER RIKT !

Etter en kjempehyggelig kveld hos X svigerinne og kjæreste kjenner jeg at jeg er veldig glad og takknemlig for at sånne mennesker finnes i mitt liv!





De har bygget seg et flott hus ! Det er stort,stilig og praktisk! Men det viktigste av alt er at de som bor i huset har raushet og hjertevarme...og DET har de i bøtter og spann!
VI fikk nydelig mat og plenty drikke!
Det ble dans...og høy musikk! ;-) ;-) ;-)!!!!

Diskusjonene gikk friskt rundt bordet! De hadde invitert x mann med ny kone , x svigerinner med menn og en ung "onkel "med frue! Det er flott å kunne beholde et vennskap selv om ekteskap ikke lenger ER! De er et flott eksempel på at det nytter OM man vil!

(Jeg har mange bilder fra festen...men siden ikke alle liker "å bli blogget" ;-) blir de ikke publisert her!)

5 kommentarer:

marte sa...

Kjenner jeg dere rett blei det en super fest og god stemning ;) Gleder meg til å høre... og forhåpentligvis få se resten av bildene!?

Surfine sa...

Det høres ut som en superduper koselig og morsom kveld!! Flott med sånne gode bånd:o)

GundaM sa...

Jøss, ja er det mulig...?
Iallefall flott at det går an og at dere har det trivelig, her er ny uke startet igjen like hektisk som alltid men straks er helga her igjen!

Ha ei kos uke der ute!

=Anja sa...

Mennesker som man setter en X foran er selvsagt mennesker de å:0)
Har samme holdning som deg her- Runa:0)

Runa sa...

Marte:Det blei det!Du er vel voksen nok til å se sånne bilder nå.....så det skal du få se ;-)!
Surfine:;-)!
Gundam:Ja det er mulig! Heldigvis!Egentlig burde det være sånn alle steder..det gjør en vanskelig situasjon lettere for alle!Spes barna!De er mine store forbilder!
Anja:ENIG!DET er det mange som glemmer!De er jo de samme som før..selv om det står en X foran!Det er jo ikke alle som klarer å skille sak og person...!