lørdag 6. september 2008

GULLET til mor.....



Hvorfor blir dyr alltid syke i helgen - utenfor dyrlegens kontortid?

Gullet til mor..(Lotta) ble syk forige helg. Lørdag ettermiddag merket jeg at hun var skikkelig dårlig!Hun hostet og det rant lyserød veske fra øyne og nese.Jeg prøvde å få kontakt med den dyrlegen vi bruker uten hell.Jeg ringte dyrlege nr. 2 hvor jeg fikk telefonsvarer,la igjen beskjed. Denne ringte meg tilbake men kunne ikke hjelpe meg da hun var på fjelltur. Jeg ringte dyrlege nr. 3 og fikk oppgitt et mobil nr. Der kom jeg i kontakt med en hyggelig mann som sa at jeg nok burde få sjekket katten. ..Men han som hadde vakt bodde ikke i Kongsberg..men Drammen ;-)!Vi kjørte selvfølgelig med glede 4 mil dit. Han kunne konstsatere lungebetennelse .Gullet fikk 3 sprøyter og kviknet veldig til utpå neste dag. Heldigvis!

Mulig kattene mine liker å være litt ekstra eksklusive ;-)!

1 kommentar:

GundaM sa...

For en vakker katt du!!! Håper den snart blir bedre, heldige den som har deg som matmor;0)

Mjauuuuuuuuuuu