onsdag 10. september 2008

For 25 år siden

Var mannen min forlover for sine gode venn Bjarne


da han giftet seg med "steikje fine" Kari fra Rem !


Tirsdag hadde vi gleden av å invitere dem ut på middag her i byen!






Vi hadde en kjempekoselig kveld!



Syntes det er litt pussig å tenke på hvor "gamle" jeg syntes foreldrene mine var da de feiret sølv bryllup...... ;-) se på disse her da -folk i sin aller beste alder!!!



... Alder`n forandrer seg jammen med åra.... eller kanskje synet på den ;-)!

4 kommentarer:

GundaM sa...

Ja det var en koselig kveld sikkert, og ja alderen du... Så en barndomskammerat av meg her endag, og tenkte på hvor gammel han var blitt... Jeg er da ikke bedre selv, men man føler seg jo så ung ;0)
Flotte er dere alle mann her!

Runa sa...

Gundam:;-) er man "ung" i tankene som ung tror jeg man er det hele livet!Jeg hadde ei god venninne som blei 100 år!Hun var yngre til sinns en mange unge damer jeg kjenner!Det var en fryd å besøke henne!Hun koste seg med en røyk og tok seg gjerne et glass god vin!Hun var veldig glad i bøker!Hun var veldig klar på hvem forfatter hun ikke likte..men veldig åpen for å høre på nye ting(hun så dårlig og måtte bruke lydbøker)!Hun var proppfull med artige historier fra "gamle dager" og fortalte så levende at jeg følte at jeg var der!Takk for at jeg fikk møte henne på min vei!

Betty Boom sa...

Neida, vi er energi. Vi er friere. Bærer mindre skam og skyld og er mere i takt med oss selv og livet som bor i oss. Derfor ser vi flotte ut. Derfor stråler vi. Derfor er vi ikke like gamle osv. Tror du meg eller?

Runa sa...

Jeg tror deg Betty!