tirsdag 30. september 2008

Det er jammen arti`med hormoner!

En eller to dager før mensen er jeg på høyden når det gjelder energi!

Da fyker jeg rundt i huset som en hvit...eller mulig litt skygrå tornado...! Utrolig hva jeg får unna..og her snakker vi IKKE en ting av gangen! Minst 3 -4 ting samtidig ;-)!- Jeg setter ofte i gang med ting jeg vanligvis hater...som gjærbakst!

Div sept 001

Noen ganger går det til hel..og andre ganger er det slett ikke uspiselig!

Godt det finnes sånne perioder....-så får vi reint hus iallefall 1 gang pr. mnd!

Her regner det så det spruter! Hva passer vel bedre enn fyr på peisen og nybakte boller?

Blomsten i vinduet mitt har jeg fått av mormor.Den har blomstret uten stans siden i begynelsen av mai......-og jeg har IKKE grønne fingre!! Tar det som et tegn på gode tanker fra mormor ;-)

God kveld til deg!

7 kommentarer:

GundaM sa...

Artig med hormoner du lissom... ;)

Tror jeg må ha løpske hormoner konstant jeg, men nå begynner de å gå på tomgang ;0)

Ha ei fin uke Runa, og du de bollene så gode ut!!!

Nam nam;)

marte sa...

Skulle ha vært hjemme i dag skjøner jeg... nesten så jeg kjenner lukta helt hit ;) Du slår jammen til innimellom - med andre ord; du kan hvis du vil!

Runa sa...

gundam:TAKK!Jammen godt de går på tomgang av og til!De var gode!
Marte:Det ligger 3 poser i fryseren...sånn at vi kan ha kakao og boller en dag det regner...selv om jeg ikke er propp full av energi!

Sylvi sa...

Det var jenta si det!! :-) - uten hjelp av pus?

Ikke alltid negativ med sykluser... ;-D

Runa sa...

Sylvi:Ja ;-)katta holdt jeg laaangt unna!

trine40 sa...

Ah - det er det beste å komme heim og møte duften av nystekt gjærbakst på vei inn...
Skulle ønske jeg hadde sånn hormonkick at jeg fikk gjort unna alt mulig, sånn forutsigbart.

Bollene var fine - og - er det en Hawaiirose du har i vinduet?

Runa sa...

Trine:Jepp - det er det!Disse energi kickene kommer overaskende hver gang..Men når jeg begynner med å rydde i skuffer og skap samtidig som jeg baker og lager mat + + forstår jeg hvor mange klokka er...;-)