mandag 25. august 2008

VI LIKER OSS PÅ FJELLET


Lørdag var det strålende vær ...vi fikk alikevel med oss "århundrets håndballkamp"!

Jeg er ikke hekta på håndball til vanlig..ikke fotball heller...men denne måtte jeg se!


Søndag hadde Skogshorn tåkehatten på når vi gikk morgen tur for å se etter "båten"(ei lita glassfiber jolle som holder seg veldig godt)!









Kjæresten min og jeg hadde en kjempefin morgen tur..vi nøt stillheten og smakte på årets blåbær! Han prøvde seg på gamle kunster "fiskesprett med stein"!








Vi hadde en hyggelig morgen prat med disse også. Jeg er litt skeptisk til hester ,men den lyse kunne jeg legge hodet mitt mot mulen til.Den var nydelig!
Armen har vært veldig vond siden siste behandl. Det er bedre i dag og den er mye bedre siden starten med behandlinger!Har fremdelses liten løfte kraft. Jeg har fått øvelser som jeg skal gjøre og kraften kommer helt sikkert!
Begge jentene flytter ut snart. Den yngste skal på folkehøyskole i Bærum.Den eldste flytter til Oslo. Håper de kommer til å trives begge to!
Ha en fin uke alle som titter innom!

4 kommentarer:

Therese sa...

Hei Runa - så skjønne bilder !!!
Deilig med slike turer, våre går som regel ut i fjæra og det er nydelig å komme seg ut av huset og se natur.
Du spurte meg om hvordan jeg fikk navnet mitt på bildene for en stund siden - beklager at jeg er litt sein til å svare - har vært litt hektiskt i det siste, lite blogging :o)

Mulig du har funnet det ut nå, men i tilfelle du ikke har - her kommer "oppskriften" på hvordan jeg gjorde det :)
Jeg bruker Windows Live Writer.
Last inn et bilde til innlegget;når bildet er "merket" (med ramme og de små firkantene du vet)får du opp noen alternativer på høyre side. Velg Effekter, trykk på + og deretter overlapping.
Da får du opp vannmerke og det er det du skal velge. Så kan du velge type skrift og tekst.
Håper du skjønner beskrivelsen min :O) Lykke til.

Betty Boom sa...

Håper det ordner seg med armen din. Har Marte fått seg jobb?

Må inn på bloggen hennes å se....

GundaM sa...

Nydelige bilder Runa, spesielt det øverste der alt speiler seg i vannet...Vakkert!

Ganske så like vi to skjønner jeg ;) God bedring med arma igjen;0) Klem

Runa sa...

Therese:Tusen takk for hjelp!Nå skal jeg gå i gang med prøving!
Betty:Takk for omtanke.Armen er veldig mye bedre!...men jeg vil jo at den skulle være helt som før...i går!!!..utolmodig som jeg er!Marte har ikke begynt jobbsøking ennå..men er i farta!
gundam:Takk for omtanke!..og bildene mine kunne vært av en helt annen kvalitet om jeg hadde brukt kameraet mitt.Men jeg tar stort sett bilder med mobil...den har jeg tigjengelig når øyeblikkene er der!;-)