onsdag 6. august 2008

SØSTRA MI ER EN ENGEL!

9 kommentarer:

trine40 sa...

MMMMMMmmmmmmh!

Jeg elsker kirsebær...

Runa sa...

Ikke sant!Åsså så snill..komme med heimelaga til meg!;-)

ENGEL sa...

mm...såg herlig ut!takk for koselig kommentar i min blogg;:)

GundaM sa...

Hm, så heldig du er. Si meg, har du bursdag eller...?

Fine inlegg du har lagt ut under her, har hatt en travel uke og misunner deg to dager i fred og ro...Kunne jeg tenkt meg og, men det får bli til siden;0)

Klem til deg i sommerkvelden!

Surfine sa...

Heldiggris!!! Det er ingen tvil om at søstra di har engeltendenser,o)

Selv har jeg et tre fullt av kirsebær jeg, men ikke slike husmorgener...

Klem fra nedi gata

Betty Boom sa...

Alrdi smakt, men krisebærvin har jeg en gang fått for mye av :)

Runa sa...

Engel: ;-)!

Gundam:Neida,jeg er skorpion..og det er ikke ennå!Og søstra mi er kjempesnill helt utenom bursta!Kjeder meg litt for tiden ..derfor har jeg rolige dager!Det er ikke meg egentlig! Sene"skekk"les bet.i albuen.MÅ ta det rooolig.Fikk trykkbølgebehandl. i dag(akupuktør har ferie)...DET var værre enn å FØDE!!! FYTTI hæ.....:-)men det SKAL være effektivt!Klem til deg og!
Enegelen sender gooode vibber!

Surfine:TAKK for at det er flere som mangler husmor genet!!Åsta har ALLTID vært flink til sånne: bruk av hva naturen gir deg!Jeg beundrer henne for det!:-)Vi er her ...kom oppom!Har gått forbi på ned siden og..lyst og fint og nesten ikke no skog igjen!

Betty:Jeg og, har fått ALT for mye kisebær vin...MEN dette er skikkelig heimelåga kirsebær saft!

home 4us sa...

Takk for rådet:)
Ja jeg heller mer til over kneet jeg og!
Trivelig hytte du har.

gratulerer med vektreduksjon!
det står det respekt av.
Ha en trivelig helg:)

Runa sa...

Home4us:Takk!Du har veldig god smak!;-)