søndag 31. august 2008

Hulk ,hulk, hulk...snufs !


I går flytta minste jenta ut....
Jeg er et følelsesmenneske...og måtte gråte litt...
-selv om jeg vet at hun kommer til å klare seg bra! Hun var veldig klar for å flytte ut og starte med nye ting ! Hun har begynt på Holtekilen folkehøyskole.Hun skulle egentlig starte opp på bysport linje men der var det for få søkere, sånn at den ikke blir startet opp før etter jul.Hun fikk 2 valget sitt som var musikk linje!Hun har drevet en del med sang og gleder seg til å utvikle det litt videre.En av musikk lærerne sang solo på info møtet!Det var nyyydelig!Kanskje han er flink til å lære bort også!?
Eldste jenta flytter til Oslo i morgen og har begynt å jobbe litt freelance med foto.
Mor og far er igjen alene i heimen!Selv om det er rart at begge har flyttet ut tror jeg det kommer til å gå kjempefint! Vi liker å være kjærester og har mange felles og mange egne ting å drive med! Begge jentene bor i Oslo og kommer helt sikkert hjem en gang i mellom ;-)!
Ha en fin uke alle som titter innom!

5 kommentarer:

=Anja sa...

Det kan være litt tøft å gi slipp- ja
Men tenker at søstrene greier seg godt i Oslo

GundaM sa...

Du så flott en jente da! Og hadde jeg begynt i riktig tid med disse ungene hadde vel også jeg hatt voksne barn nå...

Vel, litt seint ute akkurat der;0)

Netopp kommet opp fra kjelleren, maler og grunner til den store gullmedalje.Kjenner jeg blir litt daopa, men noe må jeg finne meg i for å få en lysere kjeller og imorgen kommer far sjøl hjem og får ta det groveste!

a ei fin, fin uke der ute i ensomheten uten barn i huset!

Therese sa...

Hei hei, og lykke til med jentene.
De kommer sikkert til å få det veldig fint.

Blir vel litt rart i begynelsen, når begge ungene er ute av reiret..
Stille .... Det er nok en stund til jeg opplever det, var seeeint ute jeg også :o)

Ser du har fått på tekst på bildene dine ;o)

Therese sa...

Glemte å få med; Snuppa di` er ei nydelig jente !!

Betty Boom sa...

Må være en rar følelse at de er ute begge to. Be hun yngste om å sjekke ut: http://www.completevocalinstitute.com/
Beste sangundervisningen EVER!!!!

Marte får fart på sakene vettu! Spennende tid.