mandag 4. august 2008

Har kost meg på hytta noen dager....



..deilig å ligge i hengekøya med god bok(Svart Engel av Kjell Ola Dahl).






Gikk meg en tur inn til Nøreli høgda torsdag.Flott vær innover..da jeg snudde begynte lyn/torden og hølj regn !!! Jeg hadde plukket noen blå klokker på veien....de fikk da vann nok..... vi var søkk våte både jeg og blå klokkene !
Koste meg aleine torsdag og fredag. Klarer godt å kose meg i eget selskap!Det er så deilig der oppe...ikke en lyd å høre..nesten!Kun sauebjeller i ny og ne,og det er bare koselig;-)!
















Kjæresten min og sommer vikar`n kom seint fredag.

Vi hadde ei fin helg , med tur til gommo og gofa - middag på stølen hos Sauebonden med "kone" og sønn - "legge oppdrag ;-)" på "løkje stølen"dvs. Ine bu - sødags tur til Nøreli høgda med påfølgende vaffel selskap i Huskestua!







Søndag var det nesa hjem til byen, for å ønske velkommen hjem minste jenta som hadde vært 14 dager på jente tur til Magaluf!!! Hoi! ;-)


Tar det med ro om dagen.Har sene...eller et eller annet... betennelse i albuen. Prøvde meg hos fysio i dag..men de hadde ikke oppe før i morgen.Har hørt mye skryt av akupunktur og ønsker å prøve det. Har gått med dette siden i mai.Gikk til lege etter 1 mnd.Nå har dette virkelig kjørt seg fast! Skiver sms og bruker pc med venstre hånd.Det går veeeldig tregt da..men øvelse gjør mester !
Ønsker alle ei fin uke! Mange som har sine første arbeidsdager etter ferie i disse dager....det er noen ganger litt tungt!

4 kommentarer:

Betty Boom sa...

Akupunktur anbefales, de går rett inn der krigen foregår :)

Runa sa...

Supert!Da satser jeg på å få en time kjapt ;-)!Er ikke av den tolmodige typen...

Sylvi sa...

Et herlig sted for avkobling, Runa!

Håper du blir fort frisk i albuen! Au, au!!

Runa sa...

Ja det er det!Nesten like flott som på Høgeset....er heldig som kan være begge steder ;-)!
Tilbud om å låne står ved lag.
Fikk fysio time torsdag!Da håper jeg de kan trylle!!!