mandag 9. juni 2008

NY UKE!



Den siste uka har vært helt fantastisk! Sol og varme - deilige dager!

Ny uke og vær forandring! De tre første dagene er det jobb og trening.

Så bærer det nordover til Trondheim for å hente hjem fotografen.Skulle hatt veldig god tid både oppover og nedover når vi først dro den veien!Men vi reiser snart til Frankrike og fotografen reiser på interrail den 18 juni.


Jeg har nytt styrke program ,med 5-6 rep.
Det er alltid gøy med nye ting, selv om nye øvelser kan være vanskelige i starten!Men jeg har jo noen øvelser som er mine favoritter ;-)!!Jeg passer på at jeg får i meg nok og riktig mat,for det er ingen vits i å jobbe hardt med treningen hvis man ikke spiser riktig!Da uteblir resultatene!

Jeg har 1 PT time igjen med Bente...i denne runden... ;-)
- om hu orker flere runder med meg blir det nok flere!

18 juni setter jeg en strek når det gjelder forandringen min.Der jeg er den dagen
,er dit jeg kom i denne prosessen!

Men jeg kommer selvfølgelig til å sette meg nye mål og fortsette med trening :-) for alltid!

Ønsker alle ei kjempefin uke! Husk: ta godt vare på deg selv!

7 kommentarer:

marte sa...

Gleder meg til dere kommer :)
- skulle bare hatt bedre tid!

Runa sa...

:-)fint bilde?!Jeg blir vel belastet rått og brutalt på feriepenge kontoen nå som du er fiks ferdig fotograf !?

marte sa...

Hehe :p Neida, du er jo mamman min veit du :)
Koselig at du bruker det!

Betty Boom sa...

Du er tagget!

Sylvi sa...

Skal man videre - i en eller annen retning - må man ha mål!

Lykke til! Du veit du kan!!! :-)

Runa sa...

Betty-takk ;-)!
Sylvi-Ja, mål MÅ til!Og jeg veit jeg kan!Jeg og Lotta i Bråkmakergata.... ;-)!
Klem

Surfine sa...

du er tagget!

sjekk bloggen min:o)