søndag 15. juni 2008

Jeg elsker "kone bilen" til mor!


En eldre modell volkswagen caravelle 4 hjuls trekk!Det går hemningsløst mye inn i den bilen!Ikke få flyttelass vi har kjørt med den!
Her er flyttelasset til eldste jenta som er ferdig i Trondheim.
Heldigvis skal Stine ha leiligheten hennes 1 år, derfor slapp vi å ta med seng ,sofa, vaskemaskin, fryser ol.For det finnes jo begrensninger selv med denne bilen!!

Bilen passer veldig godt til meg som elsker å ha med litt utvalg når jeg er på tur!
Da vi var på ferie en gang hadde vi med hele kommoden! Da var det bare å løfte den ut ,så var alt på stell ;-)!Jeg kan selvfølgelig ta med meg alle ute blomstene når jeg reiser på hytta om sommeren.Bilen gjør at jeg ikke tenker meg så mye om når jeg pakker...!Håper den varer lenge!


Far har sine..biler og motorsykler!
Her er den aller nyeste.
Veteran ramme som er restaurert og importert fra Kina!

Glade gutter ! De har lovet "fruerne" tur....;-)! Vi gleder oss!

9 kommentarer:

Betty Boom sa...

Huff, Marte hadde vært så bra for denne byen.

Runa sa...

Veldig koselig å høre!
Leiligheten hennes er ikke solgt...
mulig hun vender tilbake?
( dårlig marked for salg av leilighet for tiden!)
Takk for masse velvillighet du har vist Marte !Hun er kjempe glad for all hjelp hun har fått!Det er jeg også!

Sylvi sa...

Ha, ha... jeg syns jeg ser deg på ferie ;) Klem

=Anja sa...

Kjære Runa-
Særdeles stort for meg med totalt uventet overraskelse på Kafe Filter nå i kveld
En million takk for de fine gavene
Elsker allerede halskjedet:o)

Trykker denne opplevelsen tett tett inntil hjertet
Varm klem ifra Anja:0)

Slutt

Runa sa...

Sylvi:Ikke sant ;-)!Noen..skulle nok ønske at bilen var så liten at jeg bare fikk med meg pitte litt..!

Anja:Så koselig at du ble glad for det!Halskjedet har kusina mi laget!Nyt sommeren og vit at det er mange som heier på deg !Klem tilbake

=Anja sa...

Ååå takk Runa:::000)))

GundaM sa...

Vet du, jeg ler så jeg rister...Hele kommoden med på tur! Det var jo kjempepraktisk. Nå må jeg snakke med husbonden her om bytte av bil;)Hihi, dette innlegget kunne jeg ha tenkt meg å linka til!OK eller?
Kjempe Runa;)

Og så kunne du tatt den med til sjappa mi når du skulle ha shoppet ny kommode;)
Klemz

Runa sa...

;-) helt ok!

Betty Boom sa...

Vi gjør de nødvendige møtene for oss selv i livet, gjensidig utbytte og nytte :)