onsdag 18. juni 2008

Forandring del 6.SLUTT




JIPPI! I dag har jeg satt strek når det gjelder livs stils forandringen min!
Jeg har siden (nov.-03) mai -04 jobbet målrettet med å forandre livet mitt!
Nå føler jeg behov for å komme i et annet modus!







HIT KOM JEG! - OG JEG ER KJEMPE FORNØYD OG STOLT AV MEG SJØL!


Da jeg begynte på vekttapskurset i sept -04 hadde jeg en fettprosent på 35.6!Da hadde jeg allerede tatt av ca.10 kg.Fettprosenten i dag er 16.3.
Muskel massen er også på et helt annet nivå enn da...!






Jeg har et helt nytt liv på mange flere måter enn at jeg kan kjøpe mindre bukser!(denne buksa fikk jeg bare opp på lårene da jeg var på mitt største)
Jeg har ikke vond rygg eller knær lenger! Det er ikke noe problem å bøye seg og det er lett å løpe opp trapper(jeg føler nesten at jeg flyr!)!
Daglig legger jeg merke til at ting som var fryktelig tungt før..nå går som en lek!

Da jeg startet på vekttaps kurset hadde jeg et mål om å bli en str. 38/40.Dit har jeg kommet!
Jeg har kommet i mål med noen av tingene jeg satt meg i hodet vedr. styrke det siste halve året.Styrken skal jeg fortsette å jobbe med!Har fått nytt styrke program for innetrening og et program for styrketrening ute i sommer!
Trening er ferskvare, er det noen som sier..og jeg vil prøve å holde det ved like i sommer!
Når det gjelder kondisjonsbiten er jeg ikke i mål.Men det går flere tog , og jeg skal jo fortsette med trening ;-)!Jeg er ikke deppa av den grunn!Jeg har kommet langt og har fått livsstilen i blodet.Det er det viktigste av alt!
At jeg har hatt en utrolig dyktig personlig trener underveis har hjulpet meg veldig mye! Bente er veldig flink,inspirerende og passe streng!!Det gir resultater!
Hun har også hatt 75 min spinninger ....det har vært super bra timer med trøkk og intensitet laaaangt over gjenomsnittet ;-)!



19 kommentarer:

Betty Boom sa...

Herregud, du flotte Damen! Du er til en sann inspirasjon og glede. Fantastisk er du! Og tusen tusen takk for at du deler, dette er verd mye for meg. God sommer :)

Runa sa...

Tusen takk Betty!Det er DU som har lært meg -å dele!Veldig god sommer til deg også!Marte dro på interrail i dag!Ser at du også skal ut på tur!Kos deg!

Betty Boom sa...

Tusen takk Runa. I dag lager jeg en hyllest post til deg, bare så du vet det :)

Kos og kos. Spennende dette. En hel familie, vant med egentid og fred i huset, kaster oss ut i offentlige toaletter i 4 uker, uten pc og andre bekjentskaper. Vi får se - er ihvertfall veldig innstilt på det. Har snakket om det hver frokost i et år nå. :)

Runa sa...

OI!;-)!

Surfine sa...

FLINKING!!!!

trine40 sa...

En vakker personlighet med en fantastisk vakker rygg!

Utrolig flotte foto, håper jeg også en gang kan avbildes på den måten:)
Du er et forbilde for meg, og sikkert mange fler.

Tonita sa...

Wow! Imponerende satsing, gratulerer med nådde mål. Betty har rett i at du er et flott forbilde.

Sylvi sa...

ÆRRE MULI??? *SJOKK!!!!*

Jeg kan se for meg størrelsen der i det fjerne... men muskelene??!!?? Går det ann???

Du er utrolig flink!!!!

GundaM sa...

Vet du, dette er f*** ta meg bra!
jeg bøyer meg i støvet for deg. Du har bestemt deg og vet du er sterk.

HÆRLIG, RETT OG SLETT!

Hadde egentlig ikke tenkt å blogge ikveld, men nå bare måtte jeg legge inn en kommentar ehr;)

GundaM sa...

-og laga et innlegg! jeg som var på tur til sengs;)

Runa sa...

Betty:Tusen,tusen takk for flotte ord på boggen din!"Rødmer" og er stolt samtidig!!

Surfine:Tusen takk!;-)

Trine40:Tusen takk!;-)Du kommer dit når du bestemmer deg!

Tonita:veldig hyggelig å høre!

Sylvi:Tusen takk!Ja,heldigvis er det mulig!

Gundam:Tusen takk for kommentarer og innlegg!Jeg er helt overveldet!

Jonna sa...

Jeg er målløs, og faktisk nokså rørt.
Det du har oppnådd er er fantastisk!

(Fant bloggen din via GundaM)

Therese sa...

Å WAO! Så utrolig "flink" du har vært og så FLOTT du er blitt!!!!
At du har klart å gjennomføre målet ditt og legge om livstilen så totalt som jeg antar du har gjort. Det er første gang jeg besøker bloggen din og jeg er helt paff. Føler meg litt daff her jeg sitter :o) Jeg trena mye før, men har liksom kommet ut av det. Har stadig forsetter om å starte ordentlig igjen.... Du inspirerer!!

Noe helt annet: den Caravellen din skulle jeg gjerne hatt ;o) Bor for det første midt i en bratt bakke, trenger derfor 4hjuls drift, også all den plassen. Har "små" barn, 5 og 7, og det blir ganske fult i Passaten med store baderinger, krokodiller og madrasser + mat og badehåndklær når vi skal på stranda :oD
Ha en super duper dag, jeg stikker gjerne innom her igjen :o)

Whoopsi Daisy sa...

WOW, WOOOOWWWW, WWWWOOOOOWWWW. Du er et fantastisk flott forbilde. Det er første gangen jeg er inne på bloggen din, jeg kommer tilbake. Dette var en flott blogg. Gratulerer med fantastiske resultater.
God helg
Whoopsi Daisy

Helle Kjersti sa...

Leste om deg via Betty Boom. Jeg printer ut ryggen din for å minne meg på at det meste er mulig hvis en bestemmer seg.....

Teresa sa...

Hei!
Dette er jo helt rått! Makan til flott dame du er! Kjempebra resultater du har fått. Inspirasjon selv til en som alltid har trent. ;)
Bra jobbet!
Fant deg gjennom Betty...
Teresa

Runa sa...

Jonna:Takk!Jeg syntes også at det er fantastisk!Fantastisk deilig!
Therese:Så koselig at jeg inspirerer!-Og "caramellen" min skulle nok DU hatt;-)!
Whoopsi daisy:Tusen takk! Velkommen tilbake!Og god helg til deg også!
Helle Kjersti:FOR et kompliment;-)!
Teresa:Tusen takk!Har hentet masse inspirasjon fra bloggen din!

Linda sa...

Fy flate sier jeg bare! Dette er rått! Du ser helt fantastisk ut:o) Ser jeg sånn ut når jeg er 48 da.. har planer om å gå ned 15 kg selv.. Lagt på meg en del de siste to årene etter jeg måtte amputere den ene foten. Da ble det litt mindre aktivitet.. Men nå har jeg funnet meg en trener som er hard og får meg til å stå på..:o) Må si en gang til at du ser utrolig bra ut! :o) Lykke til videre!

Bibbi sa...

Hei Runa!

Snublet over bloggen din gjennom Surfine, og du verden, JEG ER IMPONERT!!!
For en flott prestasjon du har gjort, veldig inspirerende blogg, titter nok innom igjen...

Ha en fin dag!