søndag 18. mai 2008

Trur det er greit at det er over nå......MARI!




Det er KJEMPE GØY og KJEMPE SLITSOMT å være RUSS!



Party, party, party og party! Heldigvis er dette en begrenset tid!Både for elever som snart er ferdig på skolen..og trenger å være "litte bitte granne" opplagt for å få lest til noen avsluttende prøver! Og for mammaer som har vært på fest selv ...en gang for veeeldig lenge siden....og har problemer med nattesøvnen før "vesle jenta"er trygt tilbake i heimen om natta!




Det var en kald og delvis våt 17 mai! -Men noen av oss fikk luftet både bunad og ny dress!Andre av oss har en bunad i str 52 som skulle vært sydd om...!Jeg kommer på det i begynelsen av mai ...og da er det litt seint!Men neste år skal jeg og ha på bunaden igjen! 3 av oss var på skrågata for en deilig lunch+17 mai kake!For den 4 gikk det mest i flytende føde dette døgnet...!



Har fått hjem eldste jenta ! Kjempe koselig!Hu har reist videre til Hemsedal for å jobbe med 2 av de mange eksamens oppgavene! Jeg gleder meg til å se resultatet!
Ønsker alle ei nydelig uke! Nyt dagene NÅ ...når grønn fargen er på sitt aller sterkeste!Man får nesten vondt i øya !

4 kommentarer:

Betty Boom sa...

Nyt våren og hils Marte!

Surfine sa...

...hi hi...jo det kan nok være at det er godt at russefeiringen nærmer seg slutten. Det ER slitsomt, husker det tydelig! Men akk så morro...

Kan godt tenke meg at det er en smule utfordrende for mor å slippe taket, og litt høne må man få lov til å være:o) Det betyr jo bare at man faktisk bryr seg...MYE!!

Klem!

=Anja sa...

Hu e no ganske smålik søstra si- da:0)

GundaM sa...

Ja, nå er det grønne grønnest. Herlig, var ute ikveld mens jeg venta på minstemann på fotballen.Tok bilder av nydelige bregner!!Bregner i knopp, det er så vakkert;)

Fikk så lyst til å være litt sporty ikveld i hagebloggen, egentlig er det vel ingen hageblogg jeg har jo aldri tid til å nyyyte den... Joda, bare det blir varmt om kveldene så det er mulig sitte der ute!

ha en flott uke der ute Runa;)