tirsdag 13. mai 2008

DAGENE GÅR

..så det suser!Helligdager og konfirmasjoner på løpende bånd!

Selv om Hellig dager ikke alltid er fri dager i mitt yrke!


Veldig koselig med konfirmasjon.Må innrømme at det ikke er så ofte jeg er i Kirka!Det er både flott og høytidelig å være der!Kjempefint å få synge salmer jeg lærte på barne skolen av full hals ;-)!Jeg hadde en dreven sanger bak meg som nok hadde vært i Kirken flere ganger enn meg...- han fikk meg til å" ta i" litt ekstra;-)!

Så vakkert å se flott ungdom i flotte fest antrekk! Taler og sanger (snørr og tårer fra min side, alltid!)!Familie og venner som slår ring rundt konfirmanten for å gjøre dagen til et fint minne!

På treningsfronten har jeg hatt en uke hvile med kondisjons trening! Jeg økte mengden litt for raskt på litt for høy intensitet , det fiksa ikke kroppen!
Styrke treningen har jeg kjørt x 3 i uka som vanlig!
Skal på yndlings spinning i morgen ..og håper kroppen er der den skal være!
Jeg har gjort samme brøler`n flere ganger og har helt sikkert ikke lært....



Ellers har det vært ei kjempe flott uke her! Jeg har stort sett liggi med "rumpa i været" på terrassen når jeg ikke har vært på jobb!
Håper vi får mange sånne dager framover...selv om jeg nok ikke kan ligge på terrassen hele tiden ;-)!
Jeg ønsker alle ei fin uke!

5 kommentarer:

marte sa...

Dagene går ja... skjønner ikke hvor de blir av!!
Gleder meg til å komme hjem :)

trine40 sa...

Jeg er også veldig lettrørt innen det meste av kirkeritualer...

Og så godt at vi er kommet til mai måned!

Surfine sa...

Ja rompa i været er absolutt rett posisjon i det været vi har hatt...supert!! Storkoser meg med vårarbeid i hagen og timesvis med bok i sola jeg. Vi får håpe varmen kommer igjen også, ellers er vel jeg glad at jeg har stakk til 17.mai ;o)

Konfirmasjon og kirke er koselig, gleder meg til Knut Marius sin konfirmasjon i juni, det blir stas.

Stor klem!!

GundaM sa...

Innom og ønsker deg ei riktig god helg.
17 mai og greier på lørdag, gleder meg til ungene blir større så jeg slipper delta på den dagen der... Pes,pes og pes;)

Selv jobber jeg litt for mye for tiden, orker ikke ritene lengre, det er et dårlig tegn men på juni...Da kommer jeg ned på gulvet igjen;)

Klem

Betty Boom sa...

Apropo kirke, så skal Trine40 og jeg ha kirkekonsert sammen 15. november. Jeg med band og hun med kor. Da oppfordrer jeg deg og marte til å visittere Trondhjæm igjen, det blir vakkert!!!!! Vår frue Kirke!!!! Var på spinning i dag, får ikke helt taket på det, men been there, done that .)God helg.