søndag 6. april 2008

Søndag

....og 2 årstider på samme dag!..yr.no meldte flott vær fram til kl. 1200! Som morgenfriske fugler vi er var vi ute i sporet 0915! Flott føre og påskevær på sitt aller beste! Regn og sludd kom som meldt...men da satt vi i bilen på vei hjem! Tenk så heldig vi er som har fått enda ei fin ski helg på fjellet!Selv om turen i dag blei kortere og roligere enn i går.Jeg kjenner på armene mine at jeg utfordrer dem på styrke trening for tiden..pluss masse staking på skituren i går!Var liksom litt tom i armene i dag!

Ønsker alle ei VÅR YR uke!

2 kommentarer:

GundaM sa...

Da kan du gå på tilpass i øverste venstre hjørne,legg til ....sidemeny tror jeg det står. Håper det var dette du lurte på!

Ja,en herlig dag i sola idag!

Runa sa...

Tusen takk! Fikk det til!
For en blogg du har!Maken til kreativitet!Jeg suger til meg inspirasjon!