mandag 28. april 2008

Selv om jeg vet..

..at sånne perioder kommer....er det litt tungt!
Når jeg "tar av" med trening fordi jeg har lyst til å gjøre alt på en gang,straffer det seg!Jeg VET det og går på samme smellen igjen og igjen ;-)!Uke 16 ville jeg ha med alt..spin mandag ,onsdag og fredag,Birke spin(1+2t) på torsdag,4t på ski lørdag og sykkel søndag ! Jeg ser nå at det ble for mye ! Uke 17 spin man ,ons,og fre. 5 mil på racer torsdag,på hjul etter gubben som "maler på" i samme fart både på flata og oppover !Jobb lør og hvile søndag ! Jeg har kjørt styrke x 3 i uka som vanlig .Resultatet av dette blir at jeg ikke klarer å komme opp i riktig puls på intervall øktene!Og da er det ikke så gøy!Og resultatet av øktene blir ikke det jeg ønsker i forhold til kondisjon! Men jeg vet at det går over! Jeg har vært der før og kommer helt sikkert dit igjen!!Det er bare sånn jeg er!
Litt rolig trening/hvile ..noen få dager så er jeg tilbake i sporet!
Ha ei fin uke!

4 kommentarer:

=Anja sa...

Du må ikke ta det med treninga så fryktelig tungt- Runa, selv om kroppen har godt av det

Men det vet du:0)

Varm klæm fra Trondheim :0)

marte sa...

Skjønner ikke hvor du tar all energien fra jeg... helt urolig! Er jo ikke rart du blir litt slått ut når du kjører deg så hardt.
Men så lenge du veit grunnen til at du blir sånn, kan du jo rette på det og ta det roligere for å oppnå den effekten du vil! Stå på mamman min :)

GundaM sa...

Flink er du og får du tunge stunder kom inn til meg og hent inspirasjon... Kanskje le av alt det rare jeg finner på med all energi og kreativitet jeg har i meg:) Burde kanskje tatt meg en løpetur innimellom og rasa fra meg på den måten..?Men det er jo såååååååå kjedelig da.

Klemz fra trøndelag.

Runa sa...

Anja:Takk for støtte og klæm tilbake!
Marte:Takk ,jeg gir meg f....ikke veit du!
Gundam:Jeg titter innom hos deg jevnt og trutt!Takket være deg har jeg fått inspirasjon til å pusse opp et rom!Løping ...tja iallefall tungt!Du er jo så flink med tibetanske riter!