torsdag 3. april 2008

I GÅR

var det onsdag og siste dagen på jobben denne uken!Det var også lang dag på trening.Styrke , spinning og mage/rygg.Følte meg egentlig litt slapp i går...men når man kommer inn på spin 75 med Bente er det helt imulig å ikke la seg rive med! ! På slutten føler man at "melkesyra tyter ut av både nese og ører"!! I dag var det "kattejammer"! Kattene skulle vaksineres hos dyrlegen!Er det ikke pussig.......når katte burene kom fram var begge kattene søkk borte!De går ellers å tråkker i beina på oss hele dagen...jeg måtte hale den ene etter den andre frem fra ...under sofaen!De hylte om kapp hele veien til og fra dyrlegen!Herregud!Tenk at vi kjørte 40 mil i helger og ferier til og fra hytta med hyyyyylende katter hele veien !Det var ikke bare kattene som hyyyylte da....UUUUÆÆÆÆ!
Var på besøk hos min gode venn Siw i dag!Det er alltid koselig :-) å komme dit !
Jeg fikk ei nydelig bok av henne som jeg skal sitere fra ved en senere anledning!
Hånd bok for lysets krigere av Paulo Coeleho!
Det ble yoga i kveld og...jeg trenger det ...men jeg liker best HØY puls!!
Ha en fin kveld.

4 kommentarer:

Sylvi sa...

Fine, nyttige linker du har i margen! Takk!

Pulsklokke - har du tips? Type og hvor man kan få kjøpt?

Runa sa...

Jeg har polar F 11, tror jeg den heter.Jeg har kjøpt klokken min på Intersport.Du kan bruke ferdige programmer eller legge inn ditt eget.Jeg logger den tiden jeg jobber i sone 3.Men da er du jo avhengig å vite hva sonene dine er.
Jeg har tatt test på KMT,sånn at jeg veit hvor jeg skal ligge.Men den klokka jeg har kan man ta en test med klokka..så finner klokka ut åssen formen din er!Lykke til med klokke ;-)

Betty Boom sa...

Jeg tok testen på Løplabbet. Veldig nyttig!

Lysets krigere fikk jeg i gave da jeg ble kreftsyk og det ble en bibel for meg :)

God lørdagshilsen fra Betty, som har kjørt styrke på Sats i dag :)

Runa sa...

JA , ikke sant det er en vakker bok!Man kan slå opp på hvilken side som helst...og finne noe som treffer ..!
Jaggu sprekt,på lørdag!;-)
Ha en fin helg!