fredag 18. april 2008

HELG IGJEN....

uka går så vanvittig fort !

Denne uka startet litt tungt med begynnende halsevondt.
-Men jeg kjørte på med STORE doser c vit. tirsdag, og onsdag våknet jeg nesten helt frisk og rask!Jeg var klar for favoritt spin med Bente på kvelden!Utrolig hvor mye en instruktør har å si for hva man klarer å tyne seg!

Torsdag gjorde jeg det! Syklet BIRKEN! På 2 timer!!!!(pluss 1 time rolig oppvarming først!)



-på denne..... En av instruktørene på treningsenteret la opp en time etter Birken løype profil!
Kjempebra!Jeg kunne kjenne både rosin bakken og andre bakker..og jeg så feltet foran meg som jeg måtte trå på litt ekstra for å klare å ta igjen !Ole Morten er veldig inspirerende og flink!
Og han har rå bra musikk!

-Jeg var litt sliten fredag morgen kl 0800 før styrkeøkt med Bente...og ikke mindre sliten etterpå...!Men jeg har bedt om det og det er jo litt godt og..etterpå!Kjørte fredagsspin som vanlig.Beina var bedre enn jeg trodde!Trur formen er i siget!

Det ble vin på terassen i et strålende vær!Nå er våren skikkelig i siget i lavlandet!

GOD HELG!

2 kommentarer:

trine40 sa...

Ah, får meg til å tenke på og melde meg på sats igjen...spinning er herlig. Jeg er laaat...

Runa sa...

Bare at du fikk tanken,er kjempefint:-)!Sats til høsten ..kanskje?!Nå er det jo så super deilig ute framover!