torsdag 10. april 2008

Forandring del 3

.....Å starte opp på treningsenter var noe jeg grua meg fryktelig til...
TENK : da fikk alle se "hele meg" !
Overvektig ,i trangt treningstøy..og i veldig dårlig form!!!

Men jeg fikk hjelp av ei god venninne fra jobben som også ville begynne å trene.Hun var en kjempe støtte og trygghet! Da slapp jeg å gå dit alene..det forpliktet litt også.... :-)!

Jeg ble gledelig overasket da jeg startet på treningsenteret!
Jeg ble møtt på en måte som har virket VELDIG POSITIVT på min prosess!Utrolig koselige og dyktige Wenche skulle sette opp program for meg.
Hun møtte meg der jeg VAR ,- og det var nettopp DET jeg trengte!
Jeg følte meg VEL fra første dag...selv om det høres utrolig ut!
ALLE var spesielt hyggelige der..ikke minst Line og Elisabeth i resepsjonen som kvitret "HEI" når jeg kom og "HA EN FIN KVELD" kveld når jeg gikk!..Alle mennesker liker å "bli sett"..og det blir man der!
Jeg ble møtt med respekt! Noe tjukke mennesker IKKE alltid blir! Dette ble begynnelsen på ET NYTT LIV for meg!

SÅ begynte sjølve jobben!..Jeg er et menneske som "tenner" fort på ting...og har lært meg at det er min STYRKE og SVAKHET !
Jeg går på med "døds forakt"... men kan gå lei...!
Wenche tipset meg om at treningsenteret skulle starte opp et vekttap kurs og jeg ville gjerne begynne der!
FOR MEG ble det NØKKELEN ! ! :-) !

Der fikk jeg kunskap ,motivasjon og støtte!
Jeg lærte noe jeg kunne fra før og veldig mye jeg ikke kunne!!
Det gikk over mange uker og vi ble fulgt opp med både mat ,trening og bevisstgjøring! Og - det beste av alt..vi måtte tenke sjæl!Vi måtte lage vårt eget program, ut fra vår hverdag!

Det ble Bente som skulle holde vekt tap kurset.
Der startet mitt bekjentskap med ei dyktig og inspirerende jente.

Jeg startet på vekttap kurs høsten 2004.

3 kommentarer:

=Anja sa...

Jeg synes trinne jenter er mest attraktive,jeg
Lei av pinnedyr- formatet
Håper det går bra uansett:0)

Runa sa...

;-)det går helt bra !
Trinne,tjukke og feite jenter kan være RÅ flotte og RÅ sexy!-men de kan også være det stikk motsatte..om du skjønner!
Som mykji anna kjem det innafra!!
Og pinnedyr..liker vi ikke;-)!
Det skal værra litt frodighet!
Men det skader velikke om det er litt spenst i den frodigheta?!
Og det viktigste av alt :at man er gla i seg sjøl!Klem

=Anja sa...

Det kjæm no ijnnifra ja:o)