tirsdag 1. april 2008

1 APRIL

og uka er godt i gang. Mandag er det fast program :1 stryrke økt med påfølgende spinning rett etter jobb.Må ha 3 dager med styrke i uka for å få den fremgangen jeg ønsker!Og siden det er sykkel jeg liker aller best er det veldig greit å kjøre kondisjons trening på spinning.I dag er det treningsfri og litt husvask!Jeg trodde jeg hadde fått hvite mus ,marsvin eller kaniner....men det var katte hår i store tugger! Man kan ikke rekke alt!

Jeg har valgt å ta det litt i skipper tak ;-) , og det funker fint!Helserådet har ikke stengt her ennå!Det er noen ganger litt flaut når noen med svarte klær setter seg i sofaen....og ser ut som en hvit angora genser når de reiser seg!Jeg var nemlig så smart at jeg kjøpte hvite sofaer for at ikke katte hår skal syntes så lett!
...Helt korrekt...de syntes ikke ...-før gjestene skal gå...!!

8 kommentarer:

Sylvi sa...

*Knegg*

Det er helt jævelig!!! Hadde besøk av en gjeng med unger i går og det første jeg sjekket var hva slags klær og sokker de hadde på seg *bluss* Jeg har vurdert å kjøpe gjestetøfler!! he, he.... Kan du gjette hva de måtte gjennom før de fikk dra hjem? Jeg satte hele gjengen i trappa og støvsugde en etter en!! ....enda jeg dagen før hadde vasket hele huset :-/

marte sa...

Hehe... Synes det er litt sjarmerende jeg! Ingen dør av litt kattehår - selvom det kan være ganske så irriterende innimellom! Men siden kattene er så skjønne, får man bare tåle at de røyter "litt" :)

Sylvi sa...

Jeg har forøvrig en svart kontorstol på jobb.... trenger jeg si mer?!!

Runa sa...

Sylvi:;-) godt det er flere som har samma problemet!Syntes jeg ser du støvsuger unge flokken!Jeg pleier å dra over gjestene med lim rull før de går ...!

Marte:helt riktig Marte!Ingen dør av litt katte hår...og kattene er jo verdens vakreste ;-) spes. den lille grå...

Surfine sa...

Pytt sann sier bare jeg! Ingen tar skade av litt hår... både støvsuging og rulling av gjester høres helt supert ut synes jeg:o)

lille dyret vårt har ikke starta med mer enn å loe han...men det kommer vel. Uansett, verdt hvert hår kosen pusene fører med seg:o)

Betty Boom sa...

3 styrketimer i uken, du er råååååå

Runa sa...

Surfine: "Heile" slekta har samma syn!Jeg har store forhåpningee til denne generajonen når det gjelder "støv på hjernen"....eller manglende sådan... ;-)!Knall bra !

Betty: Takk! Styrke trening er viktig for meg! Jeg kjenner at jeg bærer kroppen min på en helt annen måte enn før!-og så syntes jeg det er fint med litt muskuløse skuldre og armer!Lettere å fylle opp grevinne henget med litt muskler...enn å operere det bort!

Betty Boom sa...

Ja, jeg får kjøre på :o)))