tirsdag 25. mars 2008

Å Å Å SÅ TUNGT


....... å komme i gang etter noen dager med litt for mye vin....litt for mye snop...litt for mye snacks...litt for mye av det meste ! !
Men det går fort over..det er bare å klinke til!
Var i farta kl 0700 i dag....Liker å få ting unna om morran!
Resten av dagen har jeg vært vaske hjelp hos moder`n som er rygg operert! Det er det aller beste man kan tilby skikkelige "gode gamle" husmødre som liker å ha det reint og ordentlig...!Ikke så enkelt når man ikke kan bøye seg på 4 mnd! Hun ble veldig glad for det! Har noen fri dager denne uka og det er deilig! Skal komme skikkelig i gang med innspurten av min målsetting ! Jeg gleder meg!
Ha en fin kveld om noen titter innom!

2 kommentarer:

marte sa...

Stå på mamma!
Er kjempe stolt av deg, for alt du har fått til - og jobben mot målet ditt, som jeg veit du vil komme til å nå!!
Nattaklem fra meg :)

Betty Boom sa...

Synes du også at det var tungt med vekter etter påsken, jeg ble helt matt. Er egentlig litt lat sjø, ikke mange som tror det.

Takk for at du deler, dette er rein inspiasjon for meg. Vi holder fast i planen og når målene våre.

God dag til deg og Marte!