fredag 28. mars 2008

Opp kl. 0500....

...for å lage frokost til "minste" jenta som ble ..19 år! Det ble frokost og kakao med krem..det ble kake og gaver og nyyydelig høy og falsk bursta sang!
Jenta var fornøyd hun ;-)!
Kl. 0800 hver fredag er det 1 time styrke trening med personlig trener. Det er et helt annet trøkk enn når jeg trener styrke alene! ! Selv om jeg syntes at jeg presser meg max da og....så er det langt i fra det samme...!Jeg er ikke så kliss våt i håret når jeg er ferdig med en styrke økt alene har jeg lagt merke til..!
Etterpå er det spinning ...og da er det deilig at det er helg etterpå :-)!
God helg til alle!

7 kommentarer:

marte sa...

Det blir liksom ikke det samme uten den nydelige falske bursdagsangen ;) Alltid like koselig!

=Anja sa...

Hehe
Du bare MÅÅÅ være stolt av jenta di Runa:::000)))

GundaM sa...

Hmmm,kakao med krem;) Snill du ja og opp kl fem!
God helg til deg;)

Runa sa...

Marte : jeg kommer til å forfølge deg med bursta sang til du låser døra!
Anja: JA !!! Gjett om! Hun er et nydelig menneske som jeg har lært veldig masse av!
gundam: kl. fem er IKKE noe problem. Er våken da jeg !...det er værre om kvelden...

Sylvi sa...

Gratulerer til "minste" jenta!! :-D

Betty Boom sa...

Vi driver og ringer og synger. Du kan jo rimge Marte på bursdagen kl 05:00, funker fint det :)

Runa sa...

Sylvi:Takk sier hun ;-)
Betty:Takk for tipset! Det blir kanskje telefon terror neste år...!