onsdag 26. mars 2008

Onsdag er den beste dagen...

- og treninga var mye "lettere" i dag! Onsdager er det 1 time styrke og deretter 75 min spin med en vanvittig inspirerende og meget dyktig instruktør! Full trøkk hele tiden..da er det bare gøy å slite! Etter spinningen er det en halv time med mage rygg trening....kjenner at der har jeg mye å jobbe med!

Ellers håper jeg at våren snart er her ! ! Kong vinter har hatt noen krampetrekninger de siste dagene ...greit nok det, for jeg liker å gå på ski. Men jeg har mye mer lyst til å sykle ute på veien...laaaange turer på den lekre røde racer`n min som jeg fikk brukt alt for lite i fjor!

2 kommentarer:

Betty Boom sa...

Dæffen, nå er spent på hva du gjør torsdagen :)

Sylvi sa...

Å herreguuuud!! Hva har jeg å stille opp med i forhold til deg og Betty?? Fiskeboller!! Det fikk meg ut på en aldeles liten joggetur i går kveld. Ikke så lett med hund - hun skulle lese avisa underveis :-)

Torsdag ja... hva gjør du da??