mandag 24. mars 2008

Har endelig fått meg blogg.....!


...Takk for hjelpen Marte!

2 påske dag...allerede! Tida går så vanvittig fort når man har det koselig!
Hytta som vanlig! Der har vi ingen problemer med å kose oss!
Men når vi summerer opp har vi fått gjort ganske mye likevel! Vi har hatt flere runder med middagsgjester, gått flotte turer på ski - både korte og lange! Sittet i solveggen med radio og lesestoff og sett på mange nydelige filmer som Marte hadde med seg..både le og gråte filmer! Vi har også hatt pølsegrilling på bål ute i skogen...den vanlige...med stor ståhei og røyk i øya..!! Både krim bøker og påske krim på tv har vi fått med oss...noen dupper av litt innimellom... også dette er jo vanlig..! Som sagt en GOD PÅSKE i kjent stil! Vi har jo savnet favoritt påskegjestene våre som har sviktet oss i år igjen.Men vi forstår jo at de vil være på sin egen hytte også!

10 kommentarer:

mari sa...

stilig blogg du har fått deg;) det var på tide? Takk for den koselige påsken 2008:D like koselig som altid!! med og uten gnagsår;)syns ingvalsen fra drammen klarte seg temmelig fint med båltenning denna påsken;)haha!

Runa sa...

Ja ,Mari mor!Det var på tide!
He he ,enig med deg at ingvalsen klarte seg veldig bra med båltenning!

GundaM sa...

Grattis med blogg da! Så koselig med kommentar i kattebloggen min;)

Likte bloggtittelen din godt...hukommelse ja, burde slengt på den jeg og gitt;)

Ser du har gått ned noen kilo ja om det erdeg det er bilde av her over..?
Har selv vært på 106, det var en tid med masse "pes" og det meste der er vel og glemt...
Men nå er jeg bikka under 70 kg igjen og livet er herlig ;)))

Stikk gjerne innom hagebloggen min og;)

Betty Boom sa...

Her kommer jeg til å finne inspirasjon! Det skjønner jeg med en gang. Toppers!

Betty

Runa sa...

Takk for kommentarer!
gundam:
Jada det er bilde av meg ;-)!
Jeg stikker innom hage bloggen og!
Betty:
....det er du som er inspirasjonen!!!

marte sa...

Endelig mamma! Gratulerer med ny blogg :) Gleder meg til å følge med her...! Takk for en nydelig påske!! Den går alltid fortere enn man har tenkt, men vi har kost oss masse og det er det viktigste!

Sylvi sa...

Gratulerer :-) Jeg VEIT det blir POWER i denne bloggen!! ;-)

Klem

=Anja sa...

Artig me besøk av dæ,ja:0)

Runa sa...

Marte:
Takk for god hjelp med å komme i gang! lykke til med skole oppstart etter påske!

Sylvi: Tusen takk!Kjempe koselig!


Anja: Takk i lige måde!

Alle :Dere inspirerer på mange områder!Takk!

www.jorunnsverden.com, Bloggstart 010308. sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.